Avatar billede Boddicker Seniormester
10. april 2017 - 23:18 Der er 3 kommentarer

Gode ideer?

Jeg står for at skulle lave en hjemmeside, der sælger kineser- elektronik. Nogen der har en god idé til hjemmesideadressen?
Avatar billede mogens8000 Seniormester
10. april 2017 - 23:30 #1
Hej

Det er svært i begyndelsen men tænk over hvad der er i dit varelager
er det til biler noget til personlig brug etc.

Husk også at check om der kunne være ophavsret på det navn du
vælger. Bedst inden man finder domænenavn ellers kan det blive dyrt at skifte
og lave webshoppen om.  Når du har fundet kan du patentere det så
du kan fastholde rettigheden især god ide hvis du vil til USA senere.
Prøv at se om noget på facebook ligner eller linkedin

Hilsen fra Mogens
Avatar billede mogens8000 Seniormester
10. april 2017 - 23:36 #2
Hej

Da vi havde tøjbutik brugte vi prestashop ikke særlig dyrt i forhold til
enorme udgifter jeg senere havde til wordpress, hvor udgifterne til det  kvalte
den anden forretningen.

Hilsen fra Mogens
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2017 - 09:12 #3
Ikke at det er relevant da der bliver spurgt om navn og ikke system, men hvordan kan enorme udgifter hænge sammen med et open source-system som wordpress når det kan benyttes gratis?