Avatar billede kgndksv Juniormester
11. april 2017 - 18:17 Der er 1 kommentar

Celle værdi "dd/mm/yyyy", men kun vise dag ("dd")

Hej
Jeg skal bruge nogle celler med en dato i til at arbejde ud fra, men jeg vil gerne nøjes med at have vist dagsnummeret "dd".

Cellerne bliver udfylde med en løkke, hvor jeg ud fra en angivet dato for hver celle tilføjer en ekstra dag.

Jeg har deklareret en variabel med angivet startdato som date og så plusser jeg blot med en i løkken.
Jeg forsøgt at formatere udfyldningen med format format(Fdate,"dd"), men så udfylder den blot cellen med et tal uden at den fulde dato er med...
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2017 - 10:42 #1
datoen skal være i feltet - og selve cellen skal formateres 'brugerdefineret' til dd