Avatar billede annam Seniormester
12. april 2017 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

en god afløser for Secunia ?

Jeg var i det store hele glad for secunia.

Kan du anbefale nogen andre, da jeg ikke er imponeret over forumdebat om secunias egen afløser.

Jeg kører windows 7 :)
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2017 - 09:52 #1
når man holder sit system opdateret i OS med windowsupdate, og i øvrigt kun bruger programmer man stoler på, så er sådan noget som secunia ganske aldeles overflødigt. det er skabt til alm brugere der ingen dybere IT viden har, efter min mening.

kender ikke lignende programmer, har aldrig haft brug for dette.
Avatar billede INK Ekspert
12. april 2017 - 10:55 #2
Der findes et alternativt program: Heimdal
https://heimdalsecurity.com/da/products/heimdal-free

Holder øje med de mest almindelige programmer fra især Adobe.

Hvis man læser eksempelvis Computerworld, så informeres man jo om sårbarheder og nødvendige opdateringer af Adobe Acrobat, Flash m.m.m.

Jeg bruger ikke selv Heimdal, da alle de ekstra småprogrammer jo ofte sløver en maskine.
Avatar billede annam Seniormester
16. april 2017 - 12:04 #3
Sidwawe, tak for tilliden, men desværre har jeg ikke en decideret dybere ITviden,
selvom jeg da gennem de sidste 25 år har lært rigtigt meget

Ink, tak for forslaget, jeg vil kigge nærmere på Heimdal