Avatar billede Andersbj85 Novice
12. april 2017 - 15:44 Der er 4 kommentarer

Reparation af fjernsynet

Hej har for et par uger siden købt et Samsung UE55KS7005 4K. Desværre er der en skade på skærmen oppe i højre hjørne, hvor ca. 10 cm. af det yderste plastiklag på skærmen er gået af. Har haft den på Samsungs værksted med besked om at det ville koste 9.200 kr. at fixe.

I mine ører lyder det helt til grin at man ikke kan reparere så lille en skade for mindre. Det er jo ikke fordi jeg ønsker skærmen belagt med bladguld.

Nogen der kender til markedet og ved om man kan få sådan noget repareret til menneskepriser andre steder?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2017 - 16:22 #1
forsikring?
det er jo ikke til at lime en delamineret skærm sammen, så der skal ny skærm i.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. april 2017 - 17:06 #2
Producenternes forretningspolitik er  i dag desværre: køb og smid væk. De tider hvor det kunne betale sig at reparere tingene er for længst forbi - det er desværre sandheden :-(
Avatar billede Jhja Seniormester
12. april 2017 - 20:26 #3
En ny Samsung UE55KS7005 4K koster 7777,- hos elgiganten.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. april 2017 - 21:05 #4
Ja der er sgu ikke noget at sige til at der bliver skrottet så meget elektronik nu om stunder.