Avatar billede mikkel251 Seniormester
13. april 2017 - 14:26 Der er 2 kommentarer

ved ikke hvordan jeg skal gribe det an

Jeg har en hjemmeside hvor jeg viser mine projekter og der er et billede med så man kan se hvordan det ser ud, men når jeg vil redigere det så kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre, for jeg henter billedet fra databasen og den mappe det ligger i, ud på den side jeg vil redigere, men der har jeg også en fileupload hvis jeg nu vil skifte billedet, hvordan tjekker jeg på hvilket en af de 2 jeg ligger tilbage i databasen ?? jeg ved godt jeg ikke er god til at formulere det, men jeg håber i forstår det
Avatar billede arne_v Ekspert
13. april 2017 - 15:02 #1
Altsaa naar du skal vise billedet saa streamer du direkte fra databasen til client og naar du uploader bruger du den indbyggede mekanisme. Det boer ikke kunne konflikte.
Avatar billede mikkel251 Seniormester
14. april 2017 - 09:46 #2
det har du ret i, jeg må lige prøve en gang mere og se om jeg ikke kan løse det :)