Avatar billede Jannickhess Professor
15. april 2017 - 08:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette netflixkontoen

Jeg ønsker hjælp til at slette min netflix, jeg har den via itunes.

håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. april 2017 - 08:48 #1
Snakker vi nu appen eller kontoen?

Appen sletter du ved at holde fingeren på ikonet, til det begynder at ryste. Så trækker du det op til skraldespanden og slipper.
Avatar billede INK Ekspert
15. april 2017 - 09:31 #2
Du skal logge ind på din konto og afmelde Netflix abonnementet. Dernæst kan du fjerne appen.
Avatar billede Jannickhess Professor
21. april 2017 - 17:33 #3
Hejsa Ole, det var selve abonnementet, jeg kan godt se at jeg ikke udtrykte mig ordentligt.