Avatar billede skringstrup Praktikant
17. april 2017 - 09:16 Der er 5 kommentarer

Manglende instalationsfil

Jeg har været ved at lave en ny installation på bærbar med den, fra fabrik indlagt geninstallationsfil. Den nåede kun til 3 procent - der stod den i laaaang tid så genstartede jeg og troede jeg kunne starte forfra men nej tilsyneladende er opstart filblevet væk
Spørgsmål: hvad kan man så gøre ???
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2017 - 09:31 #1
Du må fortælle lidt mere om hvad computeren kører?
Er den opgraderet gratis til Win 10 fra et ældre Windows system evt.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2017 - 10:10 #2
boot fra en usb med fx en live linux og tag en kopi af dine data først.
derefter https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
hent en frisk windows med mediacreationtool til usb, og du laver så en ren installation - når den spørger om licens springer du det punkt over.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2017 - 10:17 #3
#2 Enig hvis den kører Windows 10 :-)
Avatar billede skringstrup Praktikant
25. april 2017 - 08:19 #4
Undskyld ventetiden, blev lige angrebet af en omgang influenza.  Den kører win 7 med en opgradering til 10. Nu har jeg formået at få slettet hele harddisk - så nu er jeg da rigtig godt kørende. jeg har været på Microsoft for at se om jeg kan downloade en 7 for jeg har jo produktnøgle. Det er en Acer. Hvad pokker gør jeg så.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2017 - 16:22 #5
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/
Hvis du som udgangspunkt vil lande på Win  10 er det den du henter. Den vil automatisk blive registreret, da oplysninger om din pc er gemt ved opgraderingen til Windows 10