Avatar billede Karsten63 Praktikant
19. april 2017 - 14:21 Der er 7 kommentarer

Min Ipad er låst

Kan nogen hjælpe mig med at få adgang til min I-pad air?

Jeg har glemt min adgangskode, og nu er ipad blevet låst.

Når jeg kontakter Apple support kan de kun hjælpe med at få åbnet den, samtidig med at alt derpå bliver slettet.

Og jeg har nogle referater liggende i "noter", som jeg vil være rigtig træt af at miste.

Karsten Kristensen

Ps. Jeg er komplet IT-mongol og derfor har jeg heller ikke fået taget backup af mine referater.
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 15:32 #1
Har du haft sikkerhedskopiering til iCloud slået til? I så fald er de i sikkerhed.
Ellers, så er det nok nu du græder!
Avatar billede Karsten63 Praktikant
19. april 2017 - 16:41 #2
Ja, jeg er nok bare nødt til at begynde at græde...

Karsten
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 16:49 #3
Har du logget ind på iCloud og checket om der ligger en sikkerhedskopi?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
19. april 2017 - 17:00 #4
https://www.icloud.com

Hvis det ikke er din kode til apple id, du har glemt er det nok her, han mener
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2017 - 18:07 #5
har du haft ipad koblet på pc (usb-kabel) og brugt itunes? så kan der ligge en kopi til gendannelse på pc. Udover icloud, så er det sidste chance.
Avatar billede Karsten63 Praktikant
20. april 2017 - 17:07 #6
Hej alle - tak for input. Alt er prøvet.

Nu har jeg haft en kollega på opgaven - købt en eller anden program til 100 US$ og det lader til at det er lykkes at hente mine ting ud af Ipad'en med det program, nu mangler der så bare at få det ud af programmet og tilbage på Ipad.

Spørg mig ikke om det tekniske i det, som sagt er jeg IT mongol - og det i rimelig svær grad.

Jeg giver lyd, når jeg ved om det lykkes.

Karsten
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2017 - 17:27 #7
næste gang, så sæt adgangskoden til 4 cifre, og brug fx pinkode på dit dankort eller løbenummer på cpr. Bare så du kan huske det. ;)