Avatar billede Vilfort Novice
20. april 2017 - 18:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spilstyring til SFO som virker offline?

Goddag!

Jeg søger et program som fungerer på samme måde som f.eks. smartlaunch, men uden brug af server eller internet! Ligesom når man tager på en netcafe og kan se udvalget af spil og bare skal klikke sig ind! Har brugt timer på at sidde og lede efter noget som virker, men har endnu ikke været heldig!

Skal bruges til 5 computere der er forbundet i LAN men uden internet!
Jeg vil bare have en simpel interface med tilgængelige spil hvor børnene ikke skal andet end at trykke start og så spiller det!  Er der mon nogen der kender til et program der kan dette?
Avatar billede jk45 Forsker
20. april 2017 - 20:45 #1
Hvad med http://www.glob.com.au/kidsmenu/
Jeg har lige testet med windows 10 og det ser ud til at virke :)
Avatar billede Vilfort Novice
20. april 2017 - 21:08 #2
LIGE PRÆCIS! Rigtig mange tak!