Avatar billede Jannickhess Professor
22. april 2017 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

få skærmbillede af ios op på pc?

Jeg har hørt at det skulle være muligt at få iphone skærmen op på pc skærmen,da jeg gerne vil optage hvad det er at jeg gør, eller vise det til andre via teamwiver.

Kan nogen hjælpe med det?

ps. Og desuden har jeg to konto mere herinde kan jeg slette dem?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2017 - 17:06 #1
jeg fandt dette - har ikke selv testet det... http://www.airsquirrels.com/reflector/
det er 15$ / 105kr for licens til en pc
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2017 - 17:09 #2
login på den konto, der skal nedlægges - vælg 'skift dit profilbillede' for at komme ind i din kontos indstillinger - et stykke ned (centreret) er 'nedlæg din profil'
Avatar billede Jannickhess Professor
22. april 2017 - 17:17 #3
Jeg fik ikke skrevet at jeg bruger en alm pc med win 10
Avatar billede Jannickhess Professor
22. april 2017 - 17:22 #4
Hejsa Claes, findes der evt en gratis der kan det samme, så jeg lige kan prøve programmet
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2017 - 18:36 #5
http://www.airsquirrels.com/reflector/download/
Try the Reflector 2 screen mirroring app for free! The trial is a full-featured mirroring app with a watermark that disappears after purchase.
og så skal du betale 7$ for ipad-app (de er nok tabt hvis du fortryder)
Avatar billede Jannickhess Professor
01. maj 2017 - 09:10 #6
Tak for hjælpen Claes57