Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. april 2017 - 10:28 #1
Well, 120GB er ikke meget til et sys-drev, når den første begejstring er overstået....
Avatar billede oliv6780 Novice
24. april 2017 - 10:29 #2
Jeg har også 1 TB harddisk
Avatar billede Slater Ekspert
24. april 2017 - 10:31 #3
#1: Mere end enig, det er alt, alt for lidt.

Windows selv fylder omkring 50 GB, inkl drivere og standardprogrammer, og mange moderne spil fylder 50-60 GB i sig selv. Så der kan faktisk potentielt kun være ét spil installeret på den maskine. Og med et GTX 1070, går jeg ud fra den skal spilles på.
Avatar billede Slater Ekspert
24. april 2017 - 10:32 #4
#2: Okay, så SSD'en er kun til system? Så er det fair nok. Du får selvfølgelig ikke bonussen fra en SSD i spil der gør brug af det, men det fungerer fint med en HDD.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. april 2017 - 10:33 #5
Fint nok - men du skal STADIG huske på at du let begrænses af kun at have 120GB til C-drevet. 250GB ville i min optik være optimalt, men til syvende og sidst er det kun dig, der kan afgøre det, ud fra de programmer du benytter i det daglige.