Avatar billede foxter Praktikant
24. april 2017 - 22:32 Der er 2 kommentarer

iphone 6 plus touch disease

Hej jeg har 2 iphone 6 plus med touch disease. Til jer der ikke ved hvad det er, kan jeg fortælle det et problem som er ret hyppigt med iphone 6 plus. Så vidt jeg har forstået er det chippen som styrer touchen som mister forbindelsen. Det resultere i at der ingen reaktion er på skærmen lige når man tænder den, der går typisk 30 sek - 1 min før der er reaktion. Nogle gange kommer der også en grå streg oppe i toppen af skærmen. Har været i flere butikker i københavn som ikke reparer den salgs. Vil derfor hører om der nogle her inde som kender nogle som reparer den slags eller om det overhovedet er muligt at reparer den slags. Håber virkelig på der nogle som der kan hjælpe.
Avatar billede INK Ekspert
24. april 2017 - 22:50 #1
Lyder som en garantisag. Henvend dig hos Apple.
Avatar billede foxter Praktikant
25. april 2017 - 14:14 #2
Desværre på den ene iphone er skærmen smadret så de dækker det ikke. På den anden er skærmen tidligere skiftet hos en uautoriseret forhandler så derfor vil de heller ike tage i mod den.