Avatar billede Jesper P Juniormester
25. april 2017 - 14:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

LOPSLAG med Hvis funktion

Hej er der nogen som har en god ide til hvordan jeg laver denne her om til at søge i hele dokumentet =LOPSLAG(A4;'Ark1'!A:D;4;FALSK).

Lige nu kigger den på Ark1, men jeg har brug for at den kigger på alle de ark som er knyttet til excel filen, kunne godt tænke mig at det var så simpelt at jeg bare kunne gøre sådan =LOPSLAG(A4;'filnavn.xlsx'!A:D;4;FALSK),

håber der er nogle der har et bud til hvad der skal til?
og ja jeg er ret ny i excel :)
Avatar billede acore Ekspert
25. april 2017 - 15:14 #1
Jeg tror ikke du kan uden videre. Der er forskellige funktionsbiblioteker, der tilbyder at "hjælpe" med det.

Eller også er der en løsning som forklaret i http://www.myonlinetraininghub.com/excel-vlookup-multiple-sheets - på engelsk - håber det er ok.

Der er uden tvivl også andre muligheder. Hvis du selv vil google det, så prøv med "VLOOKUP across sheets" - chancen for en god løsning er betydelig bedre på engelsk end på dansk.
Avatar billede Jesper P Juniormester
25. april 2017 - 16:35 #2
Tak for hjælpen,
Artiklen du fandt gav svaret.