Avatar billede kurtba Ekspert
25. april 2017 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se billeder i Facebook

Jeg har ind i mellem haft problemer med, at billeder ikke kom frem på Facebook, men næste dag virkede det så igen. Nu har det så ikke virket i 4 dage. Uanset om jeg tilgår via android tlf., ipad eller pc. På pc viser den rammen til billedet og et lille kryds i hjørnet. På android viser den snurrende symbol, som om den forsøger at hente. Video virker, selv om de er lidt længe om at komme frem. Det er ligegyldigt om jeg er på via wifi eller mobilt netværk.
Det er fuldstændig det samme i alle grupper jeg evt. vil se. Har skrevet til Facebook, som dog ikke har svaret endnu. Det er alle billeder, som ikke vises. Nogen ideer?
Avatar billede poko1 Ekspert
25. april 2017 - 22:48 #1
Hvilket styresystem?
Avatar billede kurtba Ekspert
25. april 2017 - 23:31 #2
Windows 10. Men som anført også på android og ipad.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. april 2017 - 00:03 #3
Ok men spørgsmål Fordi en større opdatering forhindrer Explorer i at vise JPG. Billeder men ikke PNG, Som dukan se
https://billedeupload.dk/images/CA7oq.png
Avatar billede kurtba Ekspert
27. april 2017 - 00:50 #4
Har prøvet både med Edge, Chrome, Firefox og Explorer. Samme problem med alle.
Det hjalp åbenbart at sende problemet ud i cyberspace, for i dag virker det på alle enheder igen, uden at jeg ved hvorfor. Har stadig ikke hørt fra Facebook. Jeg lukker ved at markere dig som løsning - da du trods alt prøvede.