Avatar billede bas Forsker
26. april 2017 - 15:34 Der er 5 kommentarer

PC-skærm - strøm fra batteri eller USB?

Hej
Er der nogen der ved, om der findes noget brugbart når det kommer til PC-skærme, som udelukkende får strøm fra et batteri eller fra USB?
Skærmen skal nok højst være på 17".
Det er til Windows 7 som udgangspunkt.
Skal det være USB version 3, hvis det er den løsning der bliver valgt?

Er der nogen der kan komme med konkret henvisninger og anbefalinger?

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2017 - 16:10 #1
Har set skærme der har haft en strøm adapter til skærmen.Jeg har dog aldrig hørt om skærme der bliver drevet af usb strøm.Kan ikke forestille mig at der kommer ampere nok ud af disse stik. Har set usb stik på skærm, men der var så tilslutning bagpå der skulle føres ned til den stationære pc.
Avatar billede bas Forsker
26. april 2017 - 16:53 #2
Tak for dine kommentarer.

Jeg kiggede lidt på nedenstående på et tidspunkt.
Jeg ved bare ikke, om der hurtigt kan blive bøvl med, at den ikke får strøm nok
- og det skal vist også være USB version 3.
Derudover er den også større end de 17"

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1336630505
Avatar billede terry Ekspert
26. april 2017 - 17:24 #3
Avatar billede terry Ekspert
26. april 2017 - 17:36 #4
Avatar billede bas Forsker
27. april 2017 - 17:15 #5
Mange tak.
Jeg prøver at få kigget på dem.