Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. april 2017 - 06:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lade en anden overtage en FB Gruppe (Kort tid)

Jeg har en FB Gruppe, som jeg har oprettet for længe siden.
*
Nu vil jeg gerne, fralægge mig ansvaret, som Admin - I en kort periode.
(1 måned) ...
Jeg har en anden, som er interesseret i at være med-admin,
(Og hoved Admin - i næste måned).

Men :
Kan jeg HELT overlade hvervet som Admin til hende, alene ?
(Altså KUN hende) - Og "slette" mig selv, som Admin, for 1 måned)
Kan det lade sig gøre ?
Eller, skal jeg, fortsat stå som "Admin" ? - Det er jo mig, der har oprettet gruppen.
*
På forhånd TAK. God Fredag fra *Jørn*
Avatar billede Mikael Ekspert
28. april 2017 - 09:12 #1
Ja du gør bare hende til admin.. Og sletter dig selv som admin. (Gøres under medlemmer/admin "Fjern som administrator"). Og bliver "almindeligt" medlem.

Når du så engang skal indtræde som admin, så er det den nuværende/midlertidige admin som tilkender dig den status.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. april 2017 - 12:21 #2
T*A*K, Mikael
Avatar billede Event22 Praktikant
04. maj 2017 - 11:24 #3
Jeg vil forslå at du forsat beholder admin rollen, og bare er inaktiv. Du kan sagtens tildele flere personer admin på samme tid. Hvis du fjerner dig selv, vil du ikke selv have kontrol over siden, og evt. ikke kunne få den tilbage. Vi havde et stort problem på vores side (http://grunkevent.dk/), hvor der ligepludselig ikke var nogle som havde en administrator rolle. Vi var i kontakt med Facebook, og fik dog løst problemet den vej. Men det var virkelig en omstændig process.

Held og lykke!
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. maj 2017 - 11:28 #4
TAK Event22
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. maj 2017 - 11:30 #5
Jeg har beholdt rollen som 2. Admin.
(Men "blander" mig, næsten lige så meget som før.
Fint nok, at få en "Reserve Admin", og det fik jeg.