Avatar billede nfssister Forsker
28. april 2017 - 20:15 Der er 1 kommentar

Sende nyhedsbreve afsted fra et Excel/SQL

Jeg kæmper lidt med at finde en tjeneste hvor jeg kan sende op til 6000 mails på en gang. Har et lille projekt i gang hvor jeg har lavet et program hvor jeg kan lave bookinger, sende rapporter til kunder osv. Men har en gang imellem behov for at kunde sende en mail til alle kunderne på en gang.

Men med Office 365 kan jeg maks sende til 100 på et minut og max 500 på 10 minutter osv. Så mail kontoen bliver spærret i en periode på grund af spam.
Jeg tænker der må være nogle SMTP'er der tillader at man kan sende mange mails på en gang, og at de bliver sat i kø for at undgå spam.

Er der nogle der kender noget til dette ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. april 2017 - 21:50 #1
Du kan evt. overveje mailchimp, ubivox eller lign.
De er skabt til at udsende mange mails og har god tracking efterfølgende.