Avatar billede KennethLykke Mester
01. maj 2017 - 15:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med gratis pdf-printere

Kære Eksperter

Jeg er på jagt efter en gratis pdf-printer (til windows 10), og vil høre om der skulle være folk klar til at dele deres erfaringer - gode såvel som dårlige - med software? Jeg har selv tidligere brugt CutePdf, som var ok, men ikke noget vildt i mine øjne.

Jeg har selvfølgelig allerede læst diverse ratings, som fx https://pdf.wondershare.com/top-pdf-software/free-pdf-printer.html, men er interesseret i at høre jeres erfaringer også.

Det er et krav at pdf-printeren tillader at man kan søge i de genererede pdf-dokumenter.

På forhånd tak,
Vh Kenneth
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. maj 2017 - 15:31 #1
Jeg har brugt ret mange forskellige, de steder jeg kommer som konsulent. Grundlæggende kan de alle det samme, men har jeg frit valg, vender jeg altid tilbage til http://www.pdfforge.org/pdfcreator

Det var en af de første open-source PDF skrivere, og er dd. stadig en af de stærkeste. Jeg kan huske jeg oprindelig havde held med en størrelse dokumenter, hvor Adobe Pro brækkede sig.

Så det er den jeg ville anbefale :-)
Avatar billede INK Ekspert
01. maj 2017 - 16:00 #2
Officeprogrammerne kan gemme direkte i et pdf format, men det ved du selvfølgelig godt ;-)
Avatar billede KennethLykke Mester
01. maj 2017 - 16:10 #3
@#1: Mange tak for din anbefaling - den vil jeg kigge på.

@#2: Jep, det lige præcis officeprogrammerne fungerer rigtig fint, jeg har bare også brug for fx at kunne printe hjemmesider samt andre ikke-word-lignende dokumenter.

Skulle der være flere erfaringer derude, så hører jeg stadig meget gerne om dem.
Avatar billede wjens Guru
01. maj 2017 - 20:31 #4
Jeg har kørt længe med CutePDF (http://www.cutepdf.com/) uden problemer, så jeg har ikke erfaringer med de andre.
Avatar billede KennethLykke Mester
02. maj 2017 - 13:27 #5
Kære eksperter. Tak for jeres feedback - jeg kører på med PDFCreator, der virker rigtig fin.

Vh Kenneth