Avatar billede ejvindf Novice
01. maj 2017 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilgå andres kommentarer til artikler i C.World.

Jeg kan aldrig se andres kommentarer til artikler i Computerworld.  Der hvor de burde kunne ses står en "ting" og møller rundt i al evighed.
Er der en barmhjertig samaritan der kan fortælle hvor jeg "bøffer"?
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. maj 2017 - 16:40 #1
Det kan måske være noget i din browser der skal rettes. Du skriver "aldrig", men problemet må da være opstået på et eller andet tidspunkt.
Hvilket styresystem og hvilken browser er installeret på computeren?
Avatar billede ejvindf Novice
02. maj 2017 - 10:44 #2
Windows 10
Jeg bruger ret konsekvent G. Chrome.  En enkelt gang imellem Firefox!, men har også Edge installeret.  Så jeg må erkende, at jeg ikke har prøvet de 2 sidstnævnte hvad dette problem angår.  Det skulle jeg måske?!
Avatar billede ejvindf Novice
02. maj 2017 - 10:55 #3
DEt var så Firefox der løste problemet.  Men, hvad kunne MON rettes i Chrome, som altså er min favorit til alt muligt andet ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. maj 2017 - 11:04 #4
Der må jeg være dig svar skyldig, men der er sikkert andre på eksperten der kan hjælpe :-) Men det var da godt at problemet blev løst.
Avatar billede ejvindf Novice
02. maj 2017 - 12:31 #5
Ja, tak for hjælpen!  Jeg må jo hoppe over til FF når jeg vil se kommentarer til CW's artikler :-)