Avatar billede chris_løt Novice
01. maj 2017 - 18:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Benq Zowie xl2720 flimre

Hej jeg har købt en ny skærm og har lige fået den.
det er en benq zowie xl2720. skærmen er begyndt at hoppe eller flimre nogle gange i minuttet nogle gange flere end andre. Jeg har prøvet at skifte kabel men det virker ikke. den gør det også selvom der ikke er noget kabel i så det har ikke noget med computeren at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2017 - 19:02 #1
den er elektronisk defekt.
den hopper fordi frekvense på billedet kommer ud af kurs

du må bytte den på garanti
Avatar billede chris_løt Novice
01. maj 2017 - 19:35 #2
tak for det jeg ringer til dem i morgen, jeg kunne ikke forstå hvorfor det er en skærm til 3k så men tak for hjælpen