02. maj 2017 - 19:59 Der er 2 kommentarer

udregning af kompleksetal - any experts ?

Hej jg sidder og laver en excel over udregninger af EL - hvor jeg virkelig ikke kan få styr på nogle resultater.

håber at der er nogen som kan hjælpe med finpudsning af kompleksetal evnen fra min side.

Hvis det kan være muligt vi kan skrive et sted hvor der kan sendes billeder eller eventuelt sendes mit dokument til hjælp

på forhånd tak :D
Avatar billede acore Ekspert
02. maj 2017 - 21:19 #1
Prøv at kigge på http://mysite.avemaria.edu/jcdaly/Tutorials/ComplexExcel/ComplexNos.html - godt nok på engelsk.

Ellers - kam du være mere specifik i dit spørgsmål?
Avatar billede jens48 Ekspert
02. maj 2017 - 23:47 #2
Jeg har sendt dit ark retur med rettelser