Avatar billede August Praktikant
03. maj 2017 - 14:58 Der er 2 kommentarer

Virtual Reality spørgeskema undersøgelse

Jeg er i færd med, at blive færdiguddannet, som Markedsføringsøkonom. Sidste stik er hovedopgaven hvor jeg vil undersøge hvorvidt os danskere har interesse i Virtual Reality briller. DET ER HER DU KOMMER IND I BILLEDET :D

Det vil betyde virkelig meget hvis du vil bruge 2,3 eller måske 4 minutter på denne famøse spørgeundersøgelse.

Besvarelsen er 100% anonym!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZ4QdzRrGnsjqHOuWmQ9N-8E5xp8uzxbvLQXuPX-I9vwn1aw/viewform?c=0&w=1
Avatar billede DJ Nimbusus Praktikant
06. maj 2017 - 04:54 #1
Så er undersøgelsen gennemført. Held og lykke med uddannelsen.
Avatar billede Johnnsen Novice
26. august 2017 - 21:37 #2
Hej August,

Jeg faldt lige over den her tråd som jeg fandt interessant, da jeg er med partner i siden/shoppen https://vrbrillen.dk - hvor vi sælger VR briller i Danmark, samt tilbehør dertil.

Er der nogen måde hvor på du måske vil dele jeres undersøgelse med mig/os Vs. noget i bytte? Såfremt: kan du ikke smide mig en mail på: info@vrbrillen.dk :-)

Hvis ikke, så blot se bort fra min kommentar - og håber i fik det ønskede resultat ud af jeres undersøgelse.

Fortsat god aften.

Mvh

John