Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
03. maj 2017 - 20:09 Der er 5 kommentarer

Live mail popuop

Hej alle. Jeg har et mærkeligt problem på min livemail hvor der ved opstart (i browser) kommer et popup som forklarer at nu kan man bruge fokuseret samt "andre" postkasserne.

På vinduet kan jeg trykke "Forstået" men herefter forbliver alt gråt, og en ring forbliver omkring fokuseret og andre, og jeg kan ikke bruge min mail...

Har prøvet at slette cookies mm, uden held.

Nogle idéer?
Avatar billede INK Ekspert
04. maj 2017 - 08:25 #1
Gælder det alle browsere såsom Edge, Internet Explorer, Chrome og Firefox?
Har forsøgt at genskabe hos mig selv - dog uden succes.
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
04. maj 2017 - 13:01 #2
Jeg ved det ærligt talt ikke, da det ikke er min pc.

Problemet er opstået i Internet Explorer (Windows 7) - men jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor det skal gøre sådan.

Computeren tilhører en ældre dame som med garanti vil blive meget forvirret hvis man pludselig skifter browser.
Avatar billede INK Ekspert
04. maj 2017 - 13:24 #3
Ja, det har jeg prøvet hos mange, men du kunne jo selv teste det med en Firefox eller Chrome. Hvis det så virker, kunne du jo gå videre den vej. Er problemet det samme, er det nok noget med kontoen.
Er maskinen fuldt opdateret?
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
04. maj 2017 - 18:04 #4
Ja maskinen er fuldt opdateret. Kunde har ikke sin kode, så kan ikke logge ind fra andre browsere ?
Avatar billede INK Ekspert
04. maj 2017 - 18:13 #5
Så er første skridt vel at få et password evt. ved nulstilling gennem mail eller sms.