Avatar billede Iboga Juniormester
05. maj 2017 - 10:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

USB stik vil ikke læses af Windows

FAT32 USB stik på 30 GB vil ikke læses af Windows 7.
Får meddelelsen "Du skal formatere disken i drev X:, før du kan bruge den.".

Problemet er at når jeg forsøger at formatere den, så får jeg kun mulighed for at tildele den 200 MB i kapacitet. Hvis jeg så åbner den formaterede disk i OS X, kan jeg se at den har lavet 2 partitioner. En på 200 MB og en anden med den resterende kapacitet. Den store partition kan kun ses i OS X.

Tager imod forslag med kyshånd!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2017 - 11:41 #1
prøv og formatrer den i windows disk management
Avatar billede Iboga Juniormester
05. maj 2017 - 12:03 #2
Tak for dit svar @rasmus64745. Jeg fik løst det med diskpart.