Avatar billede lupin12 Mester
05. maj 2017 - 14:57 Der er 2 kommentarer

Samsung s7

Hej jeg har en samsung s7, jeg kan ikke se alle mine kontakter, jeg ved jeg har nogle på enheden og nogle på simkort, hvordan for jeg vist alle når jeg åbner ikonet kontakter
Avatar billede rasmuso Seniormester
05. maj 2017 - 16:53 #1
Hej Lupin12

Prøv:
Kontakter
Mere
Indstillinger
Kontakter, der skal vises
Alle kontakter
tilbage til "Skrivebord"
så bør alle kontakter være synlige.

MVH
Rasmus O.
Avatar billede posten Ekspert
06. maj 2017 - 04:07 #2
når du kigger på din telefonliste viser hvor nr, er gemt simkort/tlf hvis du ser begge symboler når du kigger i din liste er alle med men hvis du kun ser den ene skal du finde vej i dine indstillinger hvor der står : vis simkort/telefon
held og lykke