Avatar billede itni41 Novice
06. maj 2017 - 04:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode ipad.

Jeg har rodet med min ipad, da der ingen lyd var ?
Jeg er absolut ikke expert.
Jeg nulstillede alle indstillinger ( ingen data eller medier bliver slettet )
Det skrev de:
Nu kan jeg ikke komme på nettet.
Jeg skal give en adgangskode, som jeg ikke kan huske.
Hvad gør jeg nu???
Avatar billede posten Ekspert
06. maj 2017 - 04:16 #1
din kode tli trådløs netværk
Avatar billede INK Ekspert
06. maj 2017 - 10:11 #2
Hvis du kan åbne iPaden og tingene ellers virker, så er det nok som #1 skriver.
Koden til dit wifi netværk kan stå i brevet fra leverandøren eller det kan stå på siden (bunden) af selve routeren. I tilfælde af, at du har valgt et andet password, så har du forhåbentligt skrevet det ned et sted.
Hvis du har brug for mere hjælp, så må du lige skrive model og type for router, samt hvilken leverandør af internetforbindelse.
Avatar billede posten Ekspert
06. maj 2017 - 10:32 #3
som  #2 skriver håber du har den "nye" kode hvis den er væk trykker du bare på reset bag på og så bruger du koden som er på bagsiden eller i brevet som #2 også skriver om
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2017 - 10:50 #4
hvis du har backup via icloud så kan du koble ipad til pc og via itunesprogram på pc genindlæse den senest gemte opsætning.
Avatar billede itni41 Novice
06. maj 2017 - 12:40 #5
Tak til alle for kommentarer.
Problemet er løst.