Avatar billede Danie Petersen Praktikant
09. maj 2017 - 22:51 Der er 4 kommentarer

htaccess redirect fra main site til /da

Hej,

Det burde være rimelig simpelt. Jeg vil gerne have hvt.dk redirecter til hvt.dk/da

Jeg har fået af vide af min host at det ikke skal gøres hos dem, men i htaccess filen. Jeg kigget lidt på nettet om hvordan man får sådan noget lavet men det virker ikke.

Her er alt det der står i htaccess filen:

Redirect 301 / http://www.hvt.dk/da
AddType application/x-httpd-php-old .php

Jeg håber der er en eller anden der kan hjælpe mig med det.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. maj 2017 - 08:14 #1
Hvis jeg besøger hvt.dk, så ender jeg på /da
Så har du ikke gjort det korrekt ?
Avatar billede Danie Petersen Praktikant
10. maj 2017 - 14:42 #2
Det virker ikke hos mig, også selvom jeg har slettet cookies or cache. Men hvis det virker hos dig, så virker det vel. Jeg sidder bare og tænker på hvor mange af dem der allerede har besøgt hjemmesiden før, som stadig ender på hvt.dk ligesom mig.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. maj 2017 - 14:53 #3
Mærkeligt, nu virker det ikke.
Det gjorde det da jeg skrev i morges...
Avatar billede Danie Petersen Praktikant
10. maj 2017 - 15:36 #4
Ja nemlig - jeg syntes også det virkede en enkelt gang efter jeg satte det op, men så virkede ikke bagefter. Du har ikke nogen bud på hvad man kan gøre?