Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2017 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Medlemskab

Hvordan melder jeg mig ud af  eksperten ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. maj 2017 - 11:29 #1
Klik på klokken og gå ind under indstillinger, längst nede kan du melde dig ud.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. maj 2017 - 11:31 #2
Men hvorfor vil du nedlägge din profil? Det kan jo väre du vil have hjälp med noget i fremtiden. Du behöver jo ikke väre aktiv herinde.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2017 - 11:59 #3
Jeg har tilmeldt at modtage mails hver gang der kommer spørgsmål på eksperten, dette kan jeg ikke finde ud af at få stoppet. Har sendt mail til eksperten , men svar
udebliver.
Nu er jeg træt af alle de oplysninger der myldrer ind i min mailbox... :(
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2017 - 12:01 #4
Jeg har stillet et spørgsmål herinde og fået nul svar øv
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. maj 2017 - 12:30 #5
Kan jeg godt forstå er irriterende, samme sted, Klokke->indstillinger->kategoriovervågning og så bare fjerne alle flueben.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. maj 2017 - 12:32 #6
Men du får stadig mails for de spörgsmål du selv har oprettet og de spörgsmål du deltager i, men dem kan du stoppe med at fölge med klik på knappen i selve spörgsmålet.

Håber det hjalp.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2017 - 13:02 #7
Super tak for hjælp .... så bliver jeg endnu ... :)