Avatar billede hans01 Forsker
10. maj 2017 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søger en gratis ruteplanlægger

Jeg er på udkig efter en gratis online eller ofline ruteplanlægger, jeg skal kunne lægge en række adresse ind, som planlæggeren kan optimere den korteste rute, Hvis planlæggeren kan acceptere man paste en række adresser ind på en gang, fremfor at skulle lægge her enkelt adresse af gangen.

skal også kunne lægge udgangs og retur adresse ind.

Kan nogen hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2017 - 18:40 #1
Søg stedet eller navnet på krak.dk. Du kan bare søge gennem f.eks. Chrone.
Avatar billede hans01 Forsker
11. maj 2017 - 05:33 #3
Hej Chrisrj, tak for linket, jeg prøvede den første på listen og fandt https://www.routexl.com/ som lige var det jeg søgte tusind tak for hjælpen
Avatar billede chrisrj Forsker
11. maj 2017 - 08:50 #4
Så lidt, prøv at google selv næste gang. ;) Det er ikke så svært. :)
Avatar billede hans01 Forsker
11. maj 2017 - 09:03 #5
jeg syntes jeg havde prøvet, dog uden at ramme den rigtige løsning..
Avatar billede posten Ekspert
11. maj 2017 - 09:34 #6
du kan jo også prøve google maps