Avatar billede nyher Novice
11. maj 2017 - 20:02 Der er 4 kommentarer

Vil ikke åbne screenshots

Har en Samsung Tab S2.
Har lige lige prøvet at åbne et screenshot,  men det ville den ikke. Der kom følgende meddelelse frem "Kan ikke vises. Datoformatet er ikke understøttet". Jeg kan se at billedet ligger i et .PNG-format.
Er der nogen der har en idé om, hvad der kan være galt?
Avatar billede nyher Novice
11. maj 2017 - 20:03 #1
Ups...der skulle stå "dataformatet"....
Avatar billede INK Ekspert
12. maj 2017 - 07:16 #2
Det er et kendt billedformat, så prøv at åbne i din fotobrowser. Hvis det er taget med tabletten burde billedet ligge i din fotosamling. Hvis det ligger i "skyen" skal du måske først downloade og så åbne.
Avatar billede nyher Novice
12. maj 2017 - 09:44 #3
Hvis jeg går ind via mine filer - billeder...så vil den ikke åbne dem. Men du har ret, hvis jeg går ind via galleri, så vil den godt....jeg mener bare at jeg tidligere har kunnet...og min kæreste har en Samsung Tab S og hun kan også åbne dem via mine filer - billeder. Er det ikke lidt mærkeligt?
Avatar billede INK Ekspert
12. maj 2017 - 09:57 #4
Enig. Har ikke selv Samsung, så kan ikke tjekke om det kan ordnes i indstillinger. I Apple verdenen er det ikke et problem ;-)