Avatar billede Mads Jensen Novice
13. maj 2017 - 14:55 Der er 2 løsninger

Ny pc

Hej, jeg er lige blevet konfirmeret og kunne godt tænke mig, min første "gamer pc" jeg har et budget på 8-9 tusind, det skal helst være en færdigbygget stationær.
Det ville være dejligt hvis der fulgte skærm med.

Jeg skal primært bruge den til Counter Strike, Minecraft. Jeg vil gerne køre med høje grafiske options, men stadig med høj FPS, og hvis det er muligt ville jeg gerne optage det jeg spiller, stadig med nogenlunde høj FPS
Hvis i kunne anbefale en god PC, så link den lige.
Tak på forhånd :)
- Mads
Avatar billede kurtba Ekspert
13. maj 2017 - 22:37 #1
Kig på mit link. De plejer at lave gode stationære gaming computere til rimelige priser.
De har haft gaming computere som deres speciale i mange år.
http://topdata.dk/
Avatar billede eurositi Ekspert
14. maj 2017 - 09:00 #2
Helt enig med #1 ift. Topdata (som jeg selv lige har købt hos).
De har et fint tilbud på forsiden, som faktisk inkluderer skærm. Dog ikke en 144 hz gamerskærm, som du næppe kan finde til under 2.000 kr... Dette er den eneste grund til, at du nok kommer til at bruge alle 9.000 kr.

Andre tip:
Jeg ville opgradere RAM fra 8 til 16 gb. Desuden ville jeg opgradere grafik-RAM fra 3 til 6 gb. Jeg ville også smide en ekstra harddisk i. Hvis ikke du har Windows, kan du muligvis finde det lidt billigere et andet sted, men ikke meget... Måske er der andre herinde, der har gode råd om at flytte Windows fra én maskine til en anden?