Avatar billede ETM2017 Praktikant
15. maj 2017 - 11:08 Der er 1 kommentar

Gmail

Min datter har glemt adgangskoden til en gmail-konto, der ikke har været i brug siden september 2016 og har desværre brugt samme adgangskode til en genoprettelses-email. Der blev ikke lavet genoprettelses-spørgsmål; men nu står der ét på hollandsk. Hun har 0-stillet sin PC, så alle gemte koder er desværre væk.
Hvordan kan hun få adgang til sin konto ?
Avatar billede INK Ekspert
15. maj 2017 - 11:31 #1
Hvis hun har adgang til kontoen på en smartphone eller tablet, så kunne det være vejen frem. Men ellers er det via Google supportsider. Formentlig direkte skriftlig eller telefonisk kontakt, da I ikke selv kan nulstille password.
Hvis der ikke er meget vigtige ting på kontoen, kunne I jo overveje bare at kreere en ny konto, og så denne gang huske angivelse af mobilnummer og alternativ e-mail adresse plus sikkerhedsspørgsmål.