Avatar billede posten Ekspert
16. maj 2017 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows live mail 2012

nogen gode idér til at få det mail program til at fortsætte i windows 10 ???
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2017 - 14:12 #1
Jeg havde samme problem fornylig i forbindelse med formatering af med stationære pc, med Windows 7.
Desværre lykkedes det ikke, så nu bruger jeg Microsoft Outlook 2010, men savner Windows Live Mail.

Der er dog måske en udvej via dette link:

https://support.microsoft.com/da-dk/instantanswers/74c02359-13db-4d6e-a3f8-3aea429db602/find-and-download-windows-live-mail

Der er ingen garanti for det virker.
Avatar billede INK Ekspert
16. maj 2017 - 17:29 #2
Undskyld jeg ikke svarer på spørgsmålet, men hvorfor dog køre et gammelt usikkert program, der ikke vedligeholdes. Brug mailklienten i Windows10 eller brug Thunderbird.
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2017 - 19:05 #3
#2

Nu har jeg Outlook på både min stationære og min bærbare pc. På den stationære er det Outlook 2010 og på den bærbare er det Outlook 2013. De virker efter nogle problemer med installationen rigtig godt. Det er helt rigtigt det du skriver om Windows Live Mail ikke længere vedligeholdes, for der ligger en potentiel risiko.