16. maj 2017 - 21:11 Der er 4 kommentarer

Ingen video til gruppeopslag på facebook

Når jeg forsøger at vedlægge en video til et facebook gruppeopslag , sker der det mystiske at alle videoer er forsvundet fra fotobiblioteket : fotos er der men INGEN videoer ! ! Skal jeg virkelig være den eneste i mine grupper , der ikke kan dele sine videoer ? ? ! !
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2017 - 21:27 #1
skriv til gruppen
Avatar billede poko1 Ekspert
16. maj 2017 - 21:34 #2
Hvilket format er dine Videoer ?
.mp4 og .wmv virker Hos mig så det er nok på grund af formatet
Højreklik på en fil og se under egenskaber.
Avatar billede Bacalit Novice
16. maj 2017 - 22:04 #3
Hvilket fotobibliotek mener du? Dit eget eller gruppens?

Har du husket at tjekke dine privatindstillinger for videoerne? De skal jo være offentlige / public (angivet med en lille klode) for at du kan dele dem med andre. Hvis de er sat til private eller "kun venner", så kan ingen andre se dem.
17. maj 2017 - 12:49 #4
Det drejer sig om mit eget fotobibliotek på min iphone 5s , og videoerne har det format de nu har på en sådan ? Det mærkelige er ,at jeg godt kan vedlægge video til et alment offentligt nyhedsopslag , men prøver jeg med et gruppeopslag er de som sagt pist væk fra biblioteket ! ?