Avatar billede susanne weitemeyer Praktikant
17. maj 2017 - 10:16 Der er 3 kommentarer

kan ikke logge ind på mine e-mails

ja jeg kan ikke mere bruge min e-mail adresse :weitemeyersusanne@gmail.com hjælp....
Avatar billede Slater Ekspert
17. maj 2017 - 12:01 #1
Du skal nok lige fortælle lidt mere end det.

Prøver du at logge ind på https://gmail.com ? Får du en fejl? Kan du ikke huske dit password? I sidstnævnte tilfælde, har du prøvet "glemt password" funktionaliteten? Hvor går du i stå?

Vi er ikke tankelæsere. Fortæl alt hvad du ved og har prøvet, og omstændighederne for at det ikke virker.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2017 - 12:03 #2
prøv evt på en anden pc/dims - hvis det virker, så ryd op i cache på din browser og prøv igen.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 00:32 #3
der står på www.gmail.com hvad du skal gøre hvis du har glemt dit password

rens først computeren, så kan det være det virker igen.
det gør du med computercleaner, som er gratis og er her:
https://www.piriform.com/ccleaner/download

hvis du ender med at mene, at nogen har hacket eller overtaget din gmail, så er man på spanden, men jeg har et tip: så kan du ringe til google adwords, dem som sælger google reklamer, og så hjælper de dig muligvis.. :)

google er gratis og derfor yder de ikke support på nogetsomhelst, men det kan godt betale sig at ringe alligevel :)