Avatar billede Jannickhess Professor
22. maj 2017 - 20:15 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Eksperten

Jeg har to konti mere her på Eksperten jeg ønsker slettet

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. maj 2017 - 20:33 #1
Jeg tør ikke at sige det med 100 % sikkerhed, men jeg mener når man er logget ind, klikker man på "skift dit profilbillede"
Dernæst kommer man ind i "Rediger profil"
Nederst er der et grønt felt, hvori der står "GEM"
Under dette står "Nedlæg din profil" derefter klikker man på denne tekst.
Nu vil jeg ikke gøre dette for jeg ved ikke helt om jeg derved nedlægger min egen profil, men jeg håber det kan hjælpe dig lidt på vej.
Der er sikkert nogen på eksperten der ved mere om dette :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2017 - 20:53 #2