Avatar billede exabb Seniormester
22. maj 2017 - 22:43 Der er 2 løsninger

Tilføje tekst på Android mobil baggrundsbillede

Kan man selv tilføje tekst på baggrundsbilledet på en Android mobil? Det skal ikke være via en app eller online, kun hvis man kan hive billedet ud af telefonen, redigere og indlægge det igen.
Avatar billede stjans Guru
23. maj 2017 - 06:36 #1
Send billedet til dig selv i en mail. Åbn billedet i f-eks. powerpoint. Tilføj tekst. Klip det hele over til f.eks. paint. marker og klip til. Gem som billedfil - feks .jpg. Send det til dig selv på mail. Åbn mail på telefonen og gem billedet.
Avatar billede exabb Seniormester
23. maj 2017 - 22:18 #2
Det virker fint, tak