Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. maj 2017 - 16:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gode brænde-programmer til Linux Mint (DvD+CD)

Hvilke gode brænde programmer er der til Linux Mint ?

(Jeg har Linux Mint 18.1 MATE)

Jeg tænker på : Hvis man vil kopiere en CD med musik.

Eller en DvD med en film.

Hvilke programmer kan anbefales ?

Er der en / flere vejledninger til det ?

Jeg bruger den indbyggede VLC player til at se DvD film med ...

Men hvad er bedst (godt) til at kopiere en CD eller en DvD ?
*
På forhånd T*A*K + God Onsdag fra *Jørn*
Avatar billede 220661 Ekspert
24. maj 2017 - 17:24 #1
Har ikke lige Linux på nogen pc nu, men Brasero kunne du jo prøve måske:
http://alternativeto.net/software/brasero/
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2017 - 18:00 #2
Det vil undre mi, hvis der ikke allerede ligger et brændeprogram i Linux Mint.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2017 - 07:39 #3
#2 Xfburn ligger som default brænder program i Linux Mint og har gjort det længe.
Programmet  er til dels beregnet til at brænde image filer, så der mangler sikkert funktioner i det til video filer bland andet.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2017 - 07:41 #4
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. maj 2017 - 08:51 #5
Tak - Ja, jeg kender Xfburn - Men KUN til at brænde en ISO fil ... Ellers kender jeg den ikke ...