25. maj 2017 - 10:01 Der er 2 kommentarer

VPN for android

Jeg fik virus i mit android xcody 200. Kunne ikke af med den virus. Så Jeg nulstillede den. Men så have den også slettet VPN adressen Og uden den
kan den ikke kom i online internet. Jeg kender IP adressen. Men den vil ikke
kom i forbindelse.
Den kan kun kom i internet igennem wifi Men ikke mobilens egen
Det kunne være stor hjælp Hvis nogen kunne ?

Hilsen
Th.Th.
Avatar billede nfssister Forsker
25. maj 2017 - 13:51 #1
Mig bekendt er det ikke et krav med VPN for at komme på internettet med din mobil.

Det der skal sættes for at du har data på din mobil, er det der hedder AP indstillinger.
Hvis du søger AP indstillinger TDC/Telia/Telenor/3 osv. så er jeg ret sikker på du kommer på nettet igen.

Så kan du sætte alt det VPN bagefter du vil :)
23. juni 2017 - 07:13 #2
Hihi ja. Det er ikke problemet det Du skriv om og komme internet. Jeg kan sagtens kom i internet igennem wifi. Men mobilens egen netværk kan den ikke kom i internet.
På grund af VPN adressen er slettet. Og hvergang jeg indtaster IP adressen Så kan den ikke oprette forbindelse.
Forhånd Tak.