Avatar billede Henry Poulsen Mester
27. maj 2017 - 08:35 Der er 1 kommentar

Ur til kalender/alarm fra Android 6 til 7

Hej eksperter
For en par måneder siden opdaterede jeg min P9 lite til Android 7. Fint.
Men....
I Android 7 skal jeg vælge  tidspunkt i (Google) Kalender og i Alarm  i en rullemenu. Det virker besværligt at rulle op til 30 step pr. minutindstilling.
Kan uret ændres til et som det som jeg havde i Android 6 ?
Når jeg der ville sætte tidspunkt kom først en urskive med timetal, og  når det var valgt en urskive med minutter, for begge tal kunne jeg trykke på det jeg skulle bruge.
ER det mukigt at ændre uret ?
Tak for hjælpen
Avatar billede Henry Poulsen Mester
16. juni 2017 - 18:19 #1
Bingo... det er lavet lidt elegant.
Marker det aktive felt i TIME, MINUT, DATO, MÅNED eller ÅRSTAL kolonnen.
Hvis tal åbner taltastatur, hvis tekst åbner alm. tastatur.
På den måde behøver man ikke at rulle i tabellerne.