Avatar billede phiewinther Praktikant
29. maj 2017 - 10:19 Der er 1 kommentar

Indholdsfortegnelse i word virker ikke

Jeg sidder med et seriøst problem der omhandler indholdsfortegnelsen i word. Den vil simpelthen ikke medtage alle de overskrifter, som jeg har i opgaven, og jeg synes virkelig, at jeg har prøvet ALT!

Alle mine overskrifter er skrevet med "overskrift 1" da der ikke er nogen underoverskrifter. Når jeg "opdatere tabellen" sker der absolut ingenting. Har prøvet at slette overskriften og skrive den igen, lukke word helt ned, slette indholdsfortegnelsen og lave en ny, men intet virker!

Er der en herinde der kan hjælpe?

- Sophie
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. maj 2017 - 11:51 #1
Prøv at taste Alt+F9 (dvs. hold Alt-tasten nede og tryk på F9) for at få vist feltkoder i stedet for feltresultater. En indholdsfortegnelse er et felt af typen TOC. Feltkoden starter med "{ TOC". Hvad står der i feltkoden?