Avatar billede Lena Bech Rasmussen Praktikant
29. maj 2017 - 10:26 Der er 2 kommentarer

mit R vil kun skRives med stoRt på tastatuRet

Hej!
Som I kan se, kan jeg kun skRive R med stoRt. Det eR en bæRbaR macbook pRo. HaR pRøvet det engang tidligeRe, men kan ikke huske hvoRdan jeg fik det Rettet. HåbeR I kan hjælpe mig:-)
Mvh Lena
Avatar billede Lena Bech Rasmussen Praktikant
29. maj 2017 - 10:30 #1
Hov glemte lige at sige - haR pRøvet at logge ind med anden konto - det samme pRoblem. Og haR natuRligvis også genstaRtet op til fleRe gange:-) MeneR det eR noget med fn tasten, men kan ikke huske hvad...