Avatar billede lissi Praktikant
31. maj 2017 - 21:09 Der er 4 kommentarer

broardcast

jeg kan ikke få minmobil og tv til at finde sammen med en broardcarst
Avatar billede lissi Praktikant
31. maj 2017 - 21:20 #1
hhalaallloooo anyone
Avatar billede store-morten Ekspert
31. maj 2017 - 21:22 #2
#1 Efter 11 min.?
Avatar billede Slater Ekspert
31. maj 2017 - 23:19 #3
Kan du eventuelt uddybe spørgsmålet lidt? Hvad i alverden betyder "finde sammen med en broadcast"?
Avatar billede lissi Praktikant
01. juni 2017 - 04:22 #4
Min cromecast skal tænkes.  Den lyser orange. Skal den holdes inde så den skifter farve ligesom med Bluetooth.  Når jeg så får besked på mobil om jeg kan se det tal på skærmen kan jeg ikke finde det på skærmen.