Avatar billede hans01 Forsker
03. juni 2017 - 06:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

problemer med en bootstrap modal der ikke vil åbne

jeg er igang med et redesign af www.sneppegaarden.com, her vil jeg gerne vise nogle information med via en modal, modalen ligger på linket " indformationer om lokale aktiviteter.

der sker noget når man trykker på linket, man kan dog ikke se selve modalen, er der en med en ide hvad der er galt?
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2017 - 08:33 #1
Du har et javascript i din custom.js der starter sådan:
// Smoth scroll on page hash links
  $('a[href*="#"]:not([href="#"])').on('click', function() {

- Den rammer alle links der indeholder #, hvilket dit modal-link også gør. Derfor bliver modal-funktionen aldrig kørt, fordi det bliver blokeret af dette, der tror det er et link til et sted på siden.
Avatar billede hans01 Forsker
03. juni 2017 - 08:59 #2
øj, ja den er ikke god.. hmm så må jeg oprette en ny side istedet for en modal.. tak for hjælpen Slater
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2017 - 09:09 #3
Du kan også starte modal'en manuelt, i stedet for med data-egenskaberne.

Hvis du i dit link f.eks. skriver onclick="$('#myModal').modal()" - så burde den køre.
Avatar billede hans01 Forsker
03. juni 2017 - 16:29 #4
du er en ørn, takker mange gange, det spiller..