Avatar billede ComputerHjælp1234 Praktikant
04. juni 2017 - 11:40 Der er 4 kommentarer

Hvordan fjerner man et reklame link på en MacBook?

Når jeg er på nettet (Google Chrome) og gerne vil åbne en fane/side mere, er min computer begyndt og åbne en fane yderligere, hvor det er reklamer, som upper op (f.eks. 1K Daily Profit???)

Please hvordan kan jeg fjerne ALLE de forskellige reklamer?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2017 - 12:01 #1
Tjek linket om det også indeholder noget med Daily Profit i indstillinger på Crome.
PS: Jeg er ikke Mac bruger, så ligger fejlen i selve systemet så må jeg hoppe fra igen :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2017 - 12:53 #2
malwarebytes findes til mac https://www.malwarebytes.com/mac/
Avatar billede ComputerHjælp1234 Praktikant
04. juni 2017 - 20:43 #3
Hvad, det forstår jeg ikke?! ;s
Synes jeg har prøvet alt muligt, men det virker åbenbart ikke.. I stedet for, at bruge google som standard søgning, har jeg nu noget som hedder EUSearch???
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2017 - 07:52 #4
Har du hentet og kørt Malwarebytes?
Hvis du har gjort dette, så prøv at nulstille din Crome Browser.
Du skal i indstillinger og gå i avancerede indstillinger og her vælge at nulstill indstillinger for Crome.