Avatar billede per2edb Guru
09. juni 2017 - 11:54 Der er 2 kommentarer

Skrifttype størrelse i Outlook

Jeg bruger office 365 hvor jeg benytter 3 skærme
Jeg kan ikke få skrifttypen sat op i størrelse i Outlook
Under indstillinger -> mail -> Brevpapir og skrifttype

Under oprettelse og læsning af meddelelser i almindelig tekst har jeg stillet ind på større typer men det slår ikke igennem når jeg opretter en mail

Jeg benytter HTML

Det er muligvis skærmene der skal stilled - men hvordan
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. juni 2017 - 20:47 #1
har kikke lidt på nettet og der er måske et lille håb for løsning af dit problem i linket:

https://answers.microsoft.com/da-dk/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_win10/outlook-2016/f08a3cef-4aa1-4ecf-906b-db47050e32c6

Det er ganske vist ikke Office 365, men håber det kan være en hjælp.
Avatar billede per2edb Guru
10. juni 2017 - 10:31 #2
Desværre er det "kun" standard opsætning af mail der beskrives
Den har jeg prøvet. Det er netop her fejlen ligger.
Jeg ønsker teksten under OPRETTELS større.
Det kan jeg godt indstille men teksten bliver ikke større
når jeg opretter en mail.
Jeg tror det er en fejl mellem skærmindstilling og outlook
Er der nogen der er specialist her?