Avatar billede jesper_n Novice
11. juni 2017 - 20:44 Der er 3 kommentarer

Revitalisering af hjemmeside - hjælp til programmering

Hejsa

Jeg har en hjemmeside (www.nygard.dk) med en del undersider, som jeg ønsker at reducere til en meget mere enkel hjemmeside med en forside og 3-4 undermenuer alle med nogle undermenuer. Kunne man lave adgangskontrol på en underside ville det være verdensklasse. Den hostes på one.com.

Den skal være nem at opdatere og lægge yderligere data ind på.

Jeg kan lidt i html, men er ikke en ørn. I dag sker al min opdatering gennem en editor (Editplus). Det er ikke vigtigt for mig, om den udvikles direkte i editor eller via et html-program.

Jeg leder efter en, der kan hjælpe mig med at lave en moderne, lækker og flot ret enkel hjemmeside - mod noget god rødvin og/eller betaling pr. time.

Er det noget for dig?

Mange hilsner

Jesper
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
11. juni 2017 - 20:56 #1
jeg vil anbefale dig at opbygge din side omkring et CMS, enten et du selv coder eller anvender et færdig lavet.

et af de mest udbredte er
wordpress
uk https://wordpress.org/
dk https://da.wordpress.org/
Avatar billede jesper_n Novice
11. juni 2017 - 21:42 #2
Tak for indspark. Har du en god idé til, hvem der ville kunne hjælpe med et sådant projekt? Det er ikke så stort.
Avatar billede moddi100 Seniormester
11. juni 2017 - 22:12 #3
Jeg vil som regel også altid anbefale at anvende et CMS som f.eks. wordpress. Specielt hvis du vil have dine separate brugere skal kunne andet, end blot at se siden.

Alternativt kan du lege lidt med One's website builder. De har nogle udemærkede skabeloner, selvom resultatet ikke bliver nær så godt, som hvis du anvender Wordpress. Til gengæld har det den store fordel, at du selv kan sætte det hele op, hvor du med wordpress hurtigt kunne løbe ind i, at du skulle bruge hjælp fra andre.