Avatar billede slupremand Juniormester
12. juni 2017 - 11:39 Der er 1 kommentar

Variable Meta Titel?

Hej

Er der nogen der ved hvordan det er muligt at når man når man har en søgning på google og den meta titel der vises ikke er identisk med den Meta Titel der står i HTML koden på den pågældende side?

Det skal nok siges at jeg ikke ligefrem kan kalde mig ekspert, men arbejder med lidt SEO... og har haft siden igennem et par forskellige værktøjer som kun læser meta titlen men når google viser den er det tilsyneladende tilføjet mere tekst....

Håber der er nogen der kan forstå hvad det overhovedet er jeg spørg om :)

På forhånd tak :)
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juli 2017 - 00:32 #1
Prøv evt. at linke til siden, så kan man nok hurtigt se det :)