Avatar billede lurup Ekspert
12. juni 2017 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nem HTML editor

Hej
Jeg skal ændre nogle visit kort som er lavet i HTML

Der er lidt tekst / streger og forskellige skrift typer og størrelser.
Findes der et nemt html editor hvor jeg kan redigere det uden at kender for meget til rå html programmering. ( gratis)
12. juni 2017 - 21:53 #3
HEJ,

Der er adskillige HTML-editorer. NOgen gratis (se #2 ) og nogen du skal betale for i større eller mindre dyre domme. .

Men hvis din opgave "bare" er at ændre lidt (læs: meget LIDT) behøver du ikke at downloade noget som helst.

Din NOTESBLOK i windows er en ren TEKST editor (uden at den som WORDPAD eller OFFICE-pakken fylder en masse overflødigt ind i din tekst.)

STI:
ALLE-PROGRAMMER/TILBEHØR  på XP

Kan være lidt anderledes på Win 7 ++++  +  ++++ ....

Kristian aka Snestrup2016