Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2017 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har forstand på mobiltelefoner, og overførelse af notater.

Hej. jeg har en samsung telefon hvor jeg gerne vil have min notater overføret til en ny telefon som er en huawei p10, nogen som ved hvordan jeg gør det, kan simpelthen ikke finde nogen måde, udover at jeg skal sidde og skrive dem over. Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

på forhånd tak! :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juni 2017 - 16:19 #1
Det kommer jo lidt an på hvilket program du har brugt til dine noter. Ellers kunne du copy/paste til mail og sende.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2017 - 16:22 #2
De ligger på min samsung Galaxy Alpha, i det notat program der er på telefonen, også vil jeg gerne have dem over på min huawei p10 i dens notat program på telefonen.
Håbede lidt der var en nemmere måde end at skulle side og sende dem pr mail, for har 78 notater der skal over?
Avatar billede INK Ekspert
13. juni 2017 - 17:00 #3
Formoder den gamle telefon er sat op med en Google konto? I så fald skal du lade kontaktpersoner, noter m.v. synkronisere til kontoen. Når du så åbner den nye telefon med samme Google konto skulle tingene gerne dukke op.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2017 - 17:07 #4
Det virker desværre heller ikke for den tager ikke notaterne med når den synkronisere dem.
Avatar billede INK Ekspert
13. juni 2017 - 17:13 #5
#4 du har selvfølgelig sat "flueben" for at den også skal synkronisere notater?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2017 - 20:14 #6
Det kan man ikke har været inde og kigge og kan ikke sætte det til.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2017 - 20:16 #7
Men tak for alle svarende, har skrevet dem alle sammen over på telefonen.